Συνεντεύξεις

Ο Ιωάννης Δάγκαρης μας συστήνει τον Θωμά Γαλατά και τον Γιάννη Μαλλή

Δύο ακόμα νέους συνεργάτες του, τον Γιάννη Μαλλή & τον Θωμά Γαλατά, μας “σύστησε” ο κ. Ιωάννης Δάγκαρης, Agency Manager της MetLife, εκφράζοντας την επιθυμία να τους δώσουμε… βήμα στις σελίδες της «Ασφαλιστικής Αγοράς».

Το επισημαίνουμε, γιατί ο κ. Δάγκαρης είναι ένας από τους λίγους managers της αγοράς που συστηματικά, εδώ και πολλά χρόνια, επιθυμεί να προβάλλει μέσω του κλαδικού Τύπου τους συνεργάτες του, και ειδικά τους νέους, θεωρώντας ότι η προβολή αυτή τους βοηθά επαγγελματικά.
Οι κ.κ. Θωμάς Γαλατάς και Γιάννης Μαλλής, με διαφορετικές αφετηρίες στην επαγγελματική τους διαδρομή, εξηγούν πώς επέλεξαν να δραστηριοποιηθούν στο πεδίο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης συνεργαζόμενοι με τη MetLife.
Αν και μετρούν λίγα χρόνια στον χώρο (δυόμισι ο πρώτος και πέντε ο δεύτερος), ομολογώντας ότι ξεκίνησαν με άγχος και επιφυλακτικότητα, έχουν καταφέρει να διακριθούν για την παραγωγή τους και έχουν αποκτήσει σαφή εικόνα του τι χρειάζεται κάποιος για να επιτύχει στον συγκεκριμένο επαγγελματικό στίβο.

Συνέντευξη στη Σούλα Κορμά

Πόσα χρόνια δραστηριοποιείστε στην ασφαλιστική αγορά; Πώς προέκυψε η ενασχόλησή σας με τον κλάδο (ήταν συνειδητή ή τυχαία επιλογή);

Θωμάς Γαλατάς: Δραστηριοποιούμαι στην ασφαλιστική αγορά τα τελευταία δυόμισι χρόνια και η αλήθεια είναι ότι η ενασχόλησή μου με τον κλάδο αυτό ήρθε τελείως τυχαία.
Εργαζόμουν για έξι χρόνια στον τομέα των πωλήσεων σε ένα τελείως διαφορετικό αντικείμενο, το οποίο ναι μεν αγαπούσα, όμως, δεν έβλεπα την εξέλιξη που επιθυμούσα για τον εαυτό μου, ούτε σε προσωπικό αλλά ούτε και σε οικονομικό επίπεδο. Έτσι, αποφάσισα ότι έπρεπε να κάνω το επόμενο βήμα.

Γιάννης Μαλλής: Στην ασφαλιστική αγορά δραστηριοποιούμαι τα τελευταία πέντε χρόνια. Η απόφασή μου να ασχοληθώ με τον ασφαλιστικό κλάδο ήταν τυχαία.
Πριν εργαστώ ως ασφαλιστικός σύμβουλος ζωής δούλευα σε τράπεζα για περίπου οκτώ χρόνια, όταν αποφάσισα να βάλω μια τελεία, διότι δεν πίστευα ότι είναι μια δουλειά που έχει μέλλον. Τότε, σκέφτηκα να στραφώ στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στην Αγγλία. Όμως, για διάφορους λόγους (παρά το γεγονός ότι πήγαινα Αγγλία σε τακτά χρονικά διαστήματα) έμεινα στην Ελλάδα και έτσι αποφάσισα να στείλω το βιογραφικό μου στη MetLife. Αν θυμάμαι καλά, το πρώτο τηλέφωνο μου έγινε τον Νοέμβριο του 2014 από το γραφείο του κ. Δάγκαρη και συγκεκριμένα από τον κ. Πατίκα, και έτσι ξεκίνησε το ταξίδι μου με τη MetLife.

Ο Δ/ντής του Γραφείου Πωλήσεων, κ. Γιάννης Δάγκαρης, τι ρόλο έπαιξε στην απόφασή σας να ακολουθήσετε το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή; Με ποιον τρόπο σας στήριξε στα πρώτα βήματά σας στον χώρο;

Θωμάς Γαλατάς: Με τον κ. Δάγκαρη γνωριζόμαστε τα τελευταία πέντε χρόνια. Όταν αποφάσισα να αλλάξω επάγγελμα, με ρώτησε αν θέλω να κάνω μια συζήτηση μαζί του, για να μου δείξει κάποια από τα θετικά στοιχεία που έχει το επάγγελμα αυτό. Φυσικά δέχτηκα να συζητήσουμε, και γιατί δεν είχα κάτι να χάσω, αλλά και για να αντιληφθώ τι ακριβώς γίνεται στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση, αφού δεν γνώριζα καθόλου το αντικείμενο.
Δεν σας κρύβω ότι το άγχος μου στην αρχή ήταν τεράστιο, όμως ο κ. Δάγκαρης ήταν και είναι στο πλευρό μου καθημερινά, δίνοντάς μου όποια βοήθεια χρειαστώ σε οποιοδήποτε θέμα. Σιγά σιγά με έκανε να πατήσω στα πόδια μου και, το σημαντικότερο, να αρχίσω να αγαπάω αυτό που κάνω όλο και περισσότερο.
Αυτό που με έκανε να καταλήξω σε αυτό το επάγγελμα αλλά και να συνεχίσω μέχρι σήμερα είναι ότι ο κ. Δάγκαρης βλέπει σε μένα μόνο τα θετικά μου στοιχεία, απομονώνοντας τα αρνητικά. Με τον τρόπο αυτό με γεμίζει με αυτοπεποίθηση και θετική ψυχολογία, κάτι που είναι απαραίτητο για τη δουλειά μας.

Γιάννης Μαλλής: Παρά το γεγονός ότι είχα κάποια εμπειρία με τα ασφαλιστικά από την Τράπεζα, η μεθοδολογία της δουλειάς στον ασφαλιστικό κλάδο ζωής ήταν διαφορετική και αρκετά δύσκολη.
Τον πρώτο χρόνο ήμουν αρκετά επιφυλακτικός με το αν θέλω να συνεχίσω να δραστηριοποιούμαι σε αυτόν τον κλάδο. Ο κ. Δάγκαρης με στήριξε και με στηρίζει συνεχώς, αλλά ο άνθρωπος που είναι ο άμεσος συνεργάτης μου ήταν και είναι ο κ. Πατίκας, που είναι ο συντονιστής μου. Καθημερινά συζητάμε για τις δυσκολίες του επαγγέλματος, τους στόχους της δουλειάς και πάντα με συμβουλεύει. Από τότε πορεύομαι με αυτούς τους δύο κυρίους, οι οποίοι είναι επαγγελματίες και, πάνω από όλα, άνθρωποι που τους διακρίνει το ήθος και η ευγένεια.

Ο Ιωάννης Δάγκαρης μας συστήνει τον Θωμά Γαλατά και τον Γιάννη Μαλλή
Ο κ. Θωμάς Γαλατάς γεννήθηκε στις 3/7/1990. Είναι απόφοιτος της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής Θεσσαλονίκης. Είναι διαπιστευμένος ασφαλιστικός και χρηματοοικονομικός σύμβουλος, κάτοχος πιστοποιήσεων Α΄ και Δ΄ από την Τράπεζα της Ελλάδος. Εργάστηκε στις πωλήσεις από το 2011 στον κλάδο των αυτοκινήτων. Εντάχθηκε στο δυναμικό της MetLife ως Ασφαλιστικός και Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος το 2017 και από τα πρώτα του επαγγελματικά βήματα πέτυχε σπουδαίες διακρίσεις, με κορυφαία την 3η Θέση των Rookies στην Ελλάδα το 2018.
Γιατί επιλέξατε να συνεργαστείτε με τη MetLife; Ποια χαρακτηριστικά της Εταιρείας (π.χ. προϊόντα, όροι συνεργασίας, εκπαίδευση, κ.ο.κ.) θεωρείτε ότι δικαιώνουν την επιλογή σας να συνεργαστείτε μαζί της;

Θωμάς Γαλατάς: Η επιλογή μου να συνεργαστώ με τη MetLife ήταν ξεκάθαρη από την αρχή, και λόγω της γνωριμίας που είχα με τον κ. Δάγκαρη, αλλά και γιατί νιώθω πως σε αυτή την εταιρεία έχω ταυτότητα.
Ήθελα να είμαι ασφαλιστής ζωής σε μια εταιρεία που να δραστηριοποιείται μόνο σε θέματα γύρω από τον άνθρωπο (ζωή-υγεία-αποταμίευση-επένδυση) και στην προκειμένη περίπτωση η ΜetLife κατέχει ηγετική θέση. Ένας ακόμη λόγος που δικαιώνει την επιλογή μου αυτή είναι η συνεχής εκπαίδευση που μας παρέχει η εταιρεία αλλά και τα πολλά κίνητρα που μας δίνει, που για μένα προσωπικά είναι η κινητήριος δύναμη για την επίτευξη κάθε στόχου.

Γιάννης Μαλλής: Η MetLife είναι μια παγκόσμια ασφαλιστική εταιρεία με τεράστιο χαρτοφυλάκιο και με παρουσία που υπερβαίνει τα 150 χρόνια, η οποία ασχολείται αποκλειστικά με προϊόντα ζωής και επενδυτικά. Αυτό και μόνο ξεχωρίζει την εταιρεία από πολλές άλλες στην αγορά. Βεβαίως, πολύ σημαντικός λόγος για μένα είναι και η παρεχόμενη εκπαίδευση. Συνεχώς η εταιρεία μάς εκπαιδεύει πάνω σε θέματα του κλάδου με πολλά σεμινάρια, έτσι ώστε να αποκτάμε περισσότερες γνώσεις με σκοπό να τις χρησιμοποιούμε εποικοδομητικά.

Μέχρι σήμερα, έχετε λάβει κάποιες συγκεκριμένες διακρίσεις από την Εταιρεία σας για τη δραστηριότητά σας και αν ναι τι σημαίνουν για σας;

Θωμάς Γαλατάς: Η μεγαλύτερη διάκριση που έχω λάβει μέχρι στιγμής είναι η 3η θέση στους Rookie of the Year για το 2018, ανάμεσα σε όλους τους νέους ασφαλιστικούς συμβούλους της εταιρείας, στα συμβόλαια ζωής. Σημαντικές, όμως, ήταν για μένα και οι διακρίσεις που είχα στο πρώτο μου δωδεκάμηνο, καθώς κατάφερα να βρεθώ για τέσσερις μήνες στην πρώτη θέση στα συμβόλαια προσωπικών ατυχημάτων (τον Νοέμβριο του 2017 και τον Φεβρουάριο, Μάρτιο και Μάιο του 2018).

Γιάννης Μαλλής: Έχω βραβευτεί με την τρίτη θέση νέων ασφαλιστικών συμβούλων της εταιρείας στα συμβόλαια ζωής για τον μήνα Οκτώβριο και τη δεύτερη θέση για τον μήνα Νοέμβριο, το 2015. Το 2018 βραβεύτηκα με τη δεύτερη θέση σε συνολική παραγωγή στον τομέα των προσωπικών ατυχημάτων και υγείας στο γραφείο του κ. Δάγκαρη, το οποίο έχει 22 ενεργούς ασφαλιστές, και φέτος είμαι κοντά στον προσωπικό μου στόχο, δηλαδή το status του full timer. Θέλω πραγματικά να ευχαριστήσω τους ανθρώπους που με εμπιστεύονται και με βοήθησαν να φτάσω μέχρι εδώ. Βέβαια, η συγκεκριμένη δουλειά δεν έχει ταβάνι, ούτε στις διακρίσεις ούτε στις απολαβές. όσο πιο πολύ δραστηριοποιείσαι, τόσο πιο πολύ σε ανταμείβει.

Αν και όλο και περισσότεροι Έλληνες αναγνωρίζουν την αξία της ιδιωτικής ασφάλισης, η ασφαλιστική διείσδυση στη χώρα μας παραμένει χαμηλή. Ποιοι πιστεύετε ότι είναι οι λόγοι που εμποδίζουν τους Έλληνες να ασφαλιστούν; Εσείς πώς αντιμετωπίζετε τη διστακτικότητα ή τις αντιρρήσεις των δυνητικών πελατών σας;

Θωμάς Γαλατάς: Κατά τη γνώμη μου οι λόγοι που εμποδίζουν τους Έλληνες να ασφαλιστούν είναι δύο. Αρχικά, η έλλειψη ενημέρωσης και, δεύτερον, το οικονομικό.
Η έλλειψη ενημέρωσης είναι ένα σημαντικό θέμα, το οποίο όμως έχει αρχίσει να λύνεται σιγά σιγά. Ένα από τα πολλά προβλήματα που δημιούργησε η κρίση είναι η κατάρρευση της κοινωνικής ασφάλισης. Αυτό έκανε τους Έλληνες να αρχίσουν να στρέφονται περισσότερο προς την ιδιωτική ασφάλιση, με αποτέλεσμα να ενημερώνονται και να αναζητούν νέες λύσεις.
Όσον αφορά τον δεύτερο λόγο, δηλαδή τα χαμηλά εισοδήματα που έχει σήμερα ο μέσος Έλληνας, είναι ένα πρόβλημα στο οποίο μπορούμε να δώσουμε λύση. Σίγουρα το οικονομικό είναι η νούμερο ένα αντίρρηση που ακούμε και ο λόγος που κάνει τον κόσμο να είναι διστακτικός. Όμως, όταν σου δώσει κάποιος την ευκαιρία να του μιλήσεις και να τον ενημερώσεις, τότε βρίσκεται η λύση. Kι αυτό γιατί έχουμε τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε ένα ασφαλιστικό προϊόν με βάση την οικονομική κατάσταση του καθενός. Έχουμε πρωταγωνιστικό ρόλο στο να ενημερώσουμε τον κόσμο και να του δώσουμε να καταλάβει ότι η ιδιωτική ασφάλιση δεν είναι για τους πλούσιους. Είναι για ΟΛΟΥΣ.

Ο Ιωάννης Δάγκαρης μας συστήνει τον Θωμά Γαλατά και τον Γιάννη Μαλλή
O κ. Γιάννης Μαλλής είναι Κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Διεθνή Τραπεζική και στα Χρηματοοικονομικά, MSc International Banking and Finance from Greenwich University, London UK & Πτυχίου Οικονομικών με εξειδίκευση σε Οικονομικά & Χρηματοοικονομικά, ΒΑ (Honors) Business Economics & Finance from Metropolitan University, London UK. Είναι διαπιστευμένος Ασφαλιστικός & Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος, κάτοχος Πιστοποιήσεων Α΄ & Δ΄ από την Τράπεζα της Ελλάδος. Εργάστηκε στο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ) και κατόπιν, από το 2006 μέχρι το 2013, ως Personal Banker στη Millenium Bank στη Θεσσαλονίκη. Το 2014 εντάχθηκε στη MetLife ως Ασφαλιστικός Σύμβουλος, επιτυγχάνοντας μέχρι σήμερα πολλές διακρίσεις.

Γιάννης Μαλλής: Είναι αλήθεια πως η ασφαλιστική διείσδυση στη χώρα μας, δυστυχώς, παραμένει σε χαμηλά επίπεδα. Το ευχάριστο, βέβαια, είναι πως υπάρχουν τεράστια περιθώρια ανάπτυξης.
Οι λόγοι που κρατούν χαμηλά το επίπεδο δεν είναι πολλοί κατά την προσωπική μου γνώμη, παρά μόνον ένας: ο κόσμος δεν έχει την κατάλληλη ενημέρωση. Δυστυχώς, υπήρξαν και διάφορα δυσάρεστα σε προηγούμενα χρόνια που πλήγωσαν την αγορά και εξηγείται έτσι εν μέρει και η διστακτικότητα των πελατών.
Βέβαια, θέλω να τονίσω ότι η διστακτικότητα ή οι αντιρρήσεις είναι κάτι που το αντιμετωπίζουμε καθημερινά στην αγορά. Ωστόσο, με τη σωστή διαχείριση και ενημέρωση στον πελάτη μπορεί κάλλιστα, στις περισσότερες περιπτώσεις, να συνειδητοποιήσει πόσο σημαντικό είναι να έχει καλύψεις υγείας ή να φροντίσει άμεσα για τον σωστό προγραμματισμό της συνταξιοδότησής του.

Θα συστήνατε σε έναν νέο να δραστηριοποιηθεί επαγγελματικά ως ασφαλιστικός σύμβουλος και αν ναι για ποιους λόγους;

Θωμάς Γαλατάς: Εννοείται πως θα σύστηνα σε έναν νέο να ασχοληθεί με το επάγγελμα του ασφαλιστικού συμβούλου. Είναι μια δουλειά που δεν έχει όρια. Ο καθένας μπορεί να θέτει τους δικούς του στόχους, με βάση τα δικά του θέλω. Το μόνο που χρειάζεται είναι πάθος για τη δουλειά και όρεξη. Χρειάζεται, επίσης, να του αρέσει η επαφή με τον κόσμο και το να είναι χρήσιμος (και σε ποιον δεν αρέσει αυτό;). Όλα τα υπόλοιπα έρχονται από μόνα τους.

Γιάννης Μαλλής: Ναι, σίγουρα! Είναι μια εργασία που θέλει αρκετή υπομονή και επιμονή, και έχει δύο βασικά πλεονεκτήματα: το πρώτο είναι ότι κτίζεις γερές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες και το δεύτερο είναι ότι το ωράριο εργασίας είναι ελεύθερο να το σχεδιάσεις όπως θέλεις εσύ. Να τονίσω ότι αυτό είναι καλό και κακό αλλά, εάν υπάρχει πειθαρχία και επαγγελματισμός, τότε η επιτυχία είναι δεδομένη.

Πώς οραματίζεστε το μέλλον σας στον ασφαλιστικό χώρο και τι στόχους θέτετε;

Θωμάς Γαλατάς: Είμαι άνθρωπος που μου αρέσει να βάζω στόχους. Μικρά και ανοδικά βήματα χρόνο με τον χρόνο είναι αυτό που οραματίζομαι για το μέλλον μου. Ο πιο άμεσος στόχος μου, που βρίσκεται σε εξέλιξη αυτή τη στιγμή, είναι η ένταξή μου στον Κύκλο Επιτυχημένων Ασφαλιστών (ΚΕΑ) της MetLife για το έτος που διανύουμε. Από κει και πέρα, με δουλειά και αγάπη γι’ αυτό που κάνουμε θα θέσω και τους επόμενους στόχους.

Γιάννης Μαλλής: Πρώτα από όλα να έχουμε υγεία, έτσι ώστε να μπορούμε να προγραμματίζουμε και να σχεδιάζουμε. Καθημερινά, πάντα σε συνεργασία με τον κ. Πατίκα αλλά και με τον κ. Δάγκαρη, συζητάμε και σχεδιάζουμε την επόμενη μέρα. Η δουλειά μας, εξάλλου, είναι ένα ατελείωτο μονοπάτι, που όσο προχωράμε τόσο περισσότερες ευκαιρίες εμφανίζονται. Ο στόχος μου, λοιπόν, είναι ένας και μόνο: να μπορώ να γνωρίζω και να εξυπηρετώ όσο το δυνατό περισσότερους ανθρώπους, σε καθημερινή βάση.

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας