Νέες προμήθειες και απλοποιημένες διαδικασίες στον κλάδο υγείας ανακοίνωσε η Groupama

1361
Moyzakis Divanis Groupama
Οι κ.κ. Γιάννης Μουζάκης και Δημήτρης Διβανής

Νέο σύστημα προμηθειών και απλοποιημένες διαδικασίες ασφάλισης στον κλάδο υγείας, αναμόρφωση των όρων και των καλύψεων στον κλάδο πυρός και μικρότερους χρόνους έκδοσης συμβολαίων και αποζημιώσεων ανακοίνωσε η Groupama στους συνεργάτες της του μη αποκλειστικού δικτύου σε εκδήλωση που διοργάνωσε στις 13 Οκτωβρίου.

Σύμφωνα με όσα ανέφεραν τα τα στελέχη της Εμπορικής Δ/νσης και του Marketing της  Groupama, κ.κ. Δ. Διβανής, Κων/νος Σεμερτζόγλου και Γιάννης Μουζάκης, στον κλάδο υγείας και συγκεκριμένα στα προϊόντα ισόβιας διάρκειας απλοποιείται η διαδικασία ασφάλισης με την καθιέρωση δύο προγραμμάτων και 2 κωδικών, εξασφαλίζεται η ισοβιότητα για τα παιδιά (με την ενηλικίωσή τους μπορούν να συνεχίσουν με δικό τους πρόγραμμα χωρίς έλεγχο ασφαλισιμότητας), γίνεται άρση της απαλλαγής στα ODC, διευκρινίζεται ο όρος περί αναμονής 2 ετών και καθιερώνονται μεγαλύτερες εκπτώσεις στα οικογενειακά συμβόλαια.

Υπό το σύνθημα Make More Money  η εταιρεία ανακοίνωσε και νέο σύστημα προμηθειών στον κλάδο Υγείας, προσφέροντας κοινή και σταθερή για 5 χρόνια προμήθεια για όλες τις ηλικίες, ενώ δίνει κίνητρο για επιπλέον αύξηση τον 1ο χρόνο, ανάλογα με το ύψος της νέας παραγωγής.

Παράλληλα, η Groupama ανακοίνωσε τη ριζική αναδιαμόρφωση των όρων και των καλύψεων στα προϊόντα του κλάδου Πυρός καθώς και αλλαγές στον τρόπο αποζημίωσης. Ειδικότερα η εταιρεία από τις 30 Οκτωβρίου παρέχει τη δυνατότητα για άμεση και εγγυημένη καταβολή της αποζημίωσης (μέχρι €3.000) μέσα σε 7 εργάσιμες ημέρες.

Semertzogloy koino Groupama
Στιγμιότυπο από την εισήγηση του κ. Κων/νου Σεμερτζόγλου

Για το 2018 στόχος της εταιρείας είναι να προχωρήσει σε καταχώριση των αιτήσεων μέσω tablets, στην σταδιακή κατάργηση της προσκόμισης φυσικού αρχείου και στην καθιέρωση μιας ψηφιοποιημένης «έξυπνης αίτησης, στη βελτίωση των παροχών και των υπόλοιπων προϊόντων, καθώς και στη δημιουργία νέων προϊόντων.

Οι αλλαγές που ανακοινώθηκαν έρχονται σε συνέχεια σχετικών αιτημάτων των συνεργατών της Groupama, όπως αυτά καταγράφηκαν στις έρευνες ικανοποίησης που διενεργεί η εταιρεία, και εντάσσονται στην προσπάθειά της για αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση τόσο των συνεργατών όσο και των πελατών της.

 

Προηγούμενο άρθροΔυναμικό «παρών» από την Affidea Ευρωιατρική στο 9o Greece Race for the Cure
Επόμενο άρθροMDRT Day στη Θεσσαλονίκη στις 19 Ιανουαρίου 2018