Νέα διάσταση στη συμβουλευτική ασφαλίσεων από την IFAAcademy

3352
Ifaacademy

Ένα νέο είδος ασφαλιστικού συμβούλου, που θα προσεγγίζει και θα αναλύει επιστημονικά τις ανάγκες των πελατών του, που θα υιοθετεί την καινοτομία και θα χρησιμοποιεί τις νέες τεχνολογίες οραματίζεται και προσπαθεί να υλοποιήσει μέσα από το IFAAcademy ο Παναγιώτης Λελεδάκης.

Αυτό το όραμα που θέλει τον ασφαλιστή όχι πωλητή, αλλά επιστήμονα risk manager το μοιράζεται ο κ. Λελεδάκης τα τελευταία 4 χρόνια με τους εκατοντάδες σπουδαστές του IFAAcademy, σε Ελλάδα και Κύπρο.

Το μοιράστηκε και στις 8 και 9 Ιανουαρίου, με τους πάνω από 1.000 ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές που παρακολούθησαν το Συνέδριο του IFAAcademy και τις παρουσιάσεις των μεθοδολογιών I.R.M.A. & B.R.M.A.

 

Ένα συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Money Show, στο Χίλτον, και προσέγγισε τα πράγματα με φρέσκια ματιά.

Παραδοσιακοί χαιρετισμοί από τον Πρόεδρο του ΕΕΑ, Γιάννη Χατζηθεοδοσίου, και τον καθηγητή, κ. Μιλτιάδη Νεκτάριο, συνδυάστηκαν με δυναμικά μηνύματα για το μέλλον της αγοράς και της χώρας. Μιας αγοράς και μίας χώρας που όπως επεσήμανε ο κ. Μ. Νεκτάριος «ο ρόλος του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή θα είναι σημαντικός, αλλά μόνο αν ο ίδιος επενδύσει στην αναβάθμιση των υπηρεσιών, των προϊόντων, της τεχνογνωσίας του».

Δύο μεθοδολογίες, για τη διαχείριση κινδύνων φυσικών προσώπων και επιχειρήσεων, αντίστοιχα (I.R.M.A. & B.R.M.A.) –οι οποίες βραβεύτηκαν στον πρόσφατο διαγωνισμό καινοτομίας της Ομοσπονδίας Εργοδοτών & Βιομηχάνων Κύπρου και παρουσιάστηκαν κατά τη δεύτερη μέρα του συνεδρίου–, και που εστιάζουν ακριβώς σε αυτό: Επιτρέπουν στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή να διαγνώσει τις ανάγκες τόσο των προσώπων όσο και των επιχειρήσεων, να τις αναδείξει και στη συνέχεια να τους παράσχει λύσεις με χαμηλό κόστος.

Μάλιστα, όπως φάνηκε τόσο από την έρευνα γνώμης σε 300 περίπου καταναλωτές όλων των ηλικιών όσο και από το πάνελ καταναλωτών (για πρώτη φορά σε ασφαλιστικό συνέδριο), οι ανάγκες αυτές, αφενός, έχουν αλλάξει άρδην, αφετέρου, δεν έχουν συνειδητοποιηθεί σε όλο τους το εύρος από τους καταναλωτές. Δεν είναι τυχαίο, για παράδειγμα, ότι οι περισσότεροι από τους ερωτηθέντες (περίπου 300 άτομα) ταυτίζουν την ιδιωτική ασφάλιση με την ασφάλιση υγείας και εκπλήσσονται όταν μαθαίνουν ότι μόλις με 70 ευρώ θα μπορούσαν να είχαν καλύψει το σπίτι τους για τον κίνδυνο από πλημμύρα.

Σε αυτή την προσπάθεια, να ξεχωρίσει ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής και να μπορέσει να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα η δημιουργικότητα και η καινοτομία, το personal branding και το internet marketing μπορούν να συμβάλουν καθοριστικά και οι ομιλίες των κ.κ. Ντίμη Μιχαηλίδη, Αφροδίτη Κράββαρη και Π. Λελεδάκη, ήταν πραγματικά εμπνευσμένες στην κατεύθυνση αυτή.

Η απονομή των πτυχίων στην πρώτη φουρνιά σπουδαστών του IFAAcademy ήταν ενδεικτική του ενθουσιασμού με το οποίο ένα μεγάλο μέρος των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών αγκαλιάζει την καινοτομία και επενδύει στο μέλλον του (δείτε εδώ τι λένε κάποιοι από τους σπουδαστές).

Στην καινοτομία και στην αναβάθμιση του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή επενδύει, όμως, και η ακαδημαϊκή κοινότητα, αφού, όπως ανακοινώθηκε από τους κ.κ. Λελεδάκη και Νεκτάριο εγκρίθηκε από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς η συνεργασία με το IFAAcademy και ξεκινά άμεσα το e-learning μεταπτυχιακό πρόγραμμα risk management, το οποίο θα παρέχει στους σπουδαστές σχετική πιστοποίηση από το Πανεπιστήμιο.