Διεθνή

Και ασφάλιση έργων τέχνης από τον όμιλο Generali

Ο όμιλος Generali εγκαινιάζει μια νέα γραμμή υπηρεσιών για την ασφάλιση έργων τέχνης.

Πρόσωπο της καμπάνιας για τη νέα αυτή δραστηριότητα είναι ο διάσημος σύγχρονος καλλιτέχνης Maurizio Cattelan, του οποίου το επίχρυσο έργο, αξίας €2,4 εκατ., είχε κλαπεί νωρίτερα αυτό το έτος από ένα αγγλικό κάστρο.

Ο Cattelan αρνήθηκε να σχολιάσει την κλοπή του γλυπτού με τίτλο «Αμερική», αλλά εμφανίστηκε σε διαφημιστικό υλικό για την Arte Generali, με μόνο ένα αντίγραφο του έργου του, της original καλυμμένης με χρυσό τουαλέτας, να καλύπτει το σώμα του (φωτ.).

Σύμφωνα με το insurancejournal, o Δ/νων Σύμβουλος της Generali, κ. Philippe Donnet, θέλει να ανταγωνιστεί την πρώην εταιρεία του, την AXA, η οποία είναι ηγέτης στην αγορά έργων τέχνης, αξιοποιώντας την ιταλική τεχνογνωσία στον τομέα της τέχνης και την ιστορία της Generali σε σχέση με την καλλιτεχνική και πολιτιστική κληρονομιά.

«Για να είμαι απόλυτα ξεκάθαρος, όταν ήρθα στην Generali Italia πριν από έξι χρόνια ως περιφερειακός διευθυντής Ιταλίας, ήμουν έκπληκτος που δεν είχαμε αυτό το είδος δραστηριότητας στην Ιταλία», ανέφερε ο κ. Donnet. «Δεν ήξερα ότι θα μου δινόταν η ευκαιρία ως CEO, αλλά νομίζω ότι είναι απολύτως απαραίτητο για την Generali να εισέλθει σε αυτόν τον επιχειρηματικό κλάδο».

Η Generali στοχεύει σε έσοδα ύψους €50 εκατ. σε έναν τομέα που προβλέπεται να αυξηθεί κατά $2,3 δισ. το 2022 από $1,7 δισ. δολάρια πέντε χρόνια νωρίτερα. Η παγκόσμια καλλιτεχνική αξία της περιόδου αυτής προβλέπεται να αυξηθεί κατά 20%, στα $4,3 τρισ.

Ο επικεφαλής του νέου τμήματος, κ. Jean Gazancon, δήλωσε ότι η Generali στοχεύει να είναι ένας «δια βίου συνεργάτης» για τους συλλέκτες έργων τέχνης, ξεπερνώντας την ασφάλιση και προσφέροντας ψηφιακές πλατφόρμες για αξιολογήσεις από εμπειρογνώμονες, καθώς και λύσεις αποθήκευσης, μεταφοράς και αποκατάστασης έργων τέχνης. Πέρα από την τέχνη, θα ασχοληθεί επίσης με πολύτιμα συλλεκτικά αντικείμενα, μουσικά όργανα υψηλής ποιότητας και κοσμήματα αξίας έως και €150 εκατ.

Το νέο εγχείρημα θα ξεκινήσει πρώτα στην Ευρώπη, όπου το όνομα Generali είναι γνωστό, πριν επεκταθεί στο Ντουμπάι, στη Μέση Ανατολή.

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας