



Με την ομιλία της, «Ο ασθενής ως καταναλωτής ασφαλιστικών υπηρεσιών και υπηρεσιών υγείας», στο πλαίσιο της ενότητας «Ο ρόλος της ιδιωτικής ασφάλισης στο σύστημα υγείας», η κα Αθανασίου αναφέρθηκε σε χαρακτηριστικές περιπτώσεις – προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ασθενείς – καταναλωτές ασφαλιστικών και υγειονομικών υπηρεσιών, για την επίλυση των οποίων ζητείται από τους πολίτες η παρέμβαση της Αρχής.
Ανάμεσα στα αιτήματα που έχει χειριστεί ο Συνήγορος του Καταναλωτή, σύμφωνα με την Αθανασίου, είναι η καθυστέρηση καταβολής ασφαλιστικών αποζημιώσεων, η άρνηση εκ μέρους των ασφαλιστικών εταιριών για παροχή ασφαλιστικής κάλυψης, κατά παράβαση των όρων των ασφαλιστηρίων συμβολαίων, η άρνηση καταβολής του συνόλου της ιατρικής αμοιβής που οι ασθενείς κατέβαλαν στους θεράποντες ιατρούς.
Η διαφορετική τιμολογιακή πολιτική που ακολουθούν οι πάροχοι υγείας έχει αποτελέσει αντικείμενο προβληματισμού του Συνηγόρου του Καταναλωτή, όπως τόνισε η κα Αθανασίου, ενώ αναφέρθηκε και σε περιπτώσεις κατά τις οποίες στις αποδείξεις παροχής υπηρεσιών των ιδιωτικών κλινικών δεν αναγράφονται αναλυτικά οι χρεώσεις, αλλά μόνο ένα συνολικό ποσό χρέωσης, με αποτέλεσμα ο ασφαλισμένος καταναλωτής να μη γνωρίζει το ποσό με το οποίο συμμετείχε η ασφαλιστική του εταιρεία, παρά μόνο το ποσό που τιμολογήθηκε στον ίδιο.
Διαβάστε εδώ την ομιλία της κας Αθανασίου.
Ακολουθήστε την ασφαλιστική αγορά στο Google News