Γιατί προσφεύγουν στον ΣτΚ οι ασθενείς – καταναλωτές ασφαλιστικών και υγειονομικών υπηρεσιών

Τον κρίσιμο ρόλο που διαδραματίζει ο Συνήγορος του Καταναλωτή στην προστασία των δικαιωμάτων των πολιτών στους τομείς της υγείας και της ιδιωτικής ασφάλισης ανέδειξε με την ομιλία της η Ειδικός Επιστήμονας – Νομικός, κα Ελένη Αθανασίου, εκπροσωπώντας την Αρχή στο 14ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ασθενών, που διοργανώθηκε πρόσφατα στην Αθήνα από την Ένωση Ασθενών Ελλάδας.

Με την ομιλία της, «Ο ασθενής ως καταναλωτής ασφαλιστικών υπηρεσιών και υπηρεσιών υγείας», στο πλαίσιο της ενότητας «Ο ρόλος της ιδιωτικής ασφάλισης στο σύστημα υγείας», η κα Αθανασίου αναφέρθηκε σε χαρακτηριστικές περιπτώσεις – προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ασθενείς – καταναλωτές ασφαλιστικών και υγειονομικών υπηρεσιών, για την επίλυση των οποίων ζητείται από τους πολίτες η παρέμβαση της Αρχής.

Ανάμεσα στα αιτήματα που έχει χειριστεί ο Συνήγορος του Καταναλωτή, σύμφωνα με την Αθανασίου, είναι η καθυστέρηση καταβολής ασφαλιστικών αποζημιώσεων, η άρνηση εκ μέρους των ασφαλιστικών εταιριών για παροχή ασφαλιστικής κάλυψης, κατά παράβαση των όρων των ασφαλιστηρίων συμβολαίων, η άρνηση καταβολής του συνόλου της ιατρικής αμοιβής που οι ασθενείς κατέβαλαν στους θεράποντες ιατρούς.

Η διαφορετική τιμολογιακή πολιτική που ακολουθούν οι πάροχοι υγείας έχει αποτελέσει αντικείμενο προβληματισμού του Συνηγόρου του Καταναλωτή, όπως τόνισε η κα Αθανασίου, ενώ αναφέρθηκε και σε περιπτώσεις κατά τις οποίες στις αποδείξεις παροχής υπηρεσιών των ιδιωτικών κλινικών δεν αναγράφονται αναλυτικά οι χρεώσεις, αλλά μόνο ένα συνολικό ποσό χρέωσης, με αποτέλεσμα ο ασφαλισμένος καταναλωτής να μη γνωρίζει το ποσό με το οποίο συμμετείχε η ασφαλιστική του εταιρεία, παρά μόνο το ποσό που τιμολογήθηκε στον ίδιο.

Διαβάστε εδώ την ομιλία της κας Αθανασίου.


Ακολουθήστε την ασφαλιστική αγορά στο Google News