Geneva Association: Αυξάνεται η χρήση της Gen AI στις ασφαλίσεις

Η Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη (Generative Artificial Intelligence – Gen AI) μεταμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες ασφαλιστικών εταιρειών αλληλοεπιδρούν με τους ασφαλιστές τους. H νέα έκθεση της Geneva Association, με τίτλο «Gen AI in the Insurance Customer Journey», παρέχει μια προοπτική σε παγκόσμιο επίπεδο, για το πώς οι πελάτες βιώνουν και αντιλαμβάνονται την αυξανόμενη χρήση της Gen AI στις ασφαλίσεις.

Η έκθεση, η οποία βασίζεται σε έρευνα 6.000 πελατών ασφαλιστικών εταιρειών στην Κίνα, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιαπωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, αποκαλύπτει ισχυρή υιοθέτηση της Gen AI από τους πελάτες των ασφαλιστικών εταιρειών. Ωστόσο, ενώ καλωσορίζουν την ευκολία και τις δυνατότητες εξατομίκευσης της ΤΝ, εξακολουθούν να ανησυχούν για το απόρρητο των δεδομένων, την ακρίβεια και τη διασφάλιση της πρόσβασης σε ανθρώπινη υποστήριξη.

Τα βασικά ευρήματα της έρευνας δείχνουν ότι

  • Η ζήτηση για Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη είναι ισχυρότερη για συγκρίσεις προϊόντων/προσφορών. Σχεδόν το 70% των πελατών έχουν χρησιμοποιήσει έτοιμα εργαλεία ΤΝ κατά την αγορά ασφάλισης.
  • Πάνω από 40% των ερωτηθέντων ανησυχούν για το απόρρητο των δεδομένων και την παραπληροφόρηση, όταν χρησιμοποιούν τέτοια εργαλεία προκειμένου να πάρουν ασφαλιστικές αποφάσεις.
  • Σχεδόν το 40% κατατάσσει την απουσία ανθρώπινης επαφής ως την κύρια ανησυχία τους σε σχέση με αυτά τα εργαλεία.

Ακολουθήστε την ασφαλιστική αγορά στο Google News