Εταιρείες

Eurolife ERB: Συνεχίζει την εκπαιδευτική της δραστηριότητα, με στρατηγικές αριστείας και social media

Έχοντας ως επιδίωξη την παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας στους συνεργάτες της, η Γενική Διεύθυνση Πωλήσεων και Εκπαίδευσης της Eurolife ERB Ασφαλιστικής συνεχίζει την εκπαιδευτική της δραστηριότητα, διοργανώνοντας ημερίδες τόσο στην Αθήνα, όσο και σε περιοχές όπου υπάρχει σημαντικό ενδιαφέρον για ενημέρωση.

Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποίησε πρόσφατα δύο ημερίδες. Η πρώτη στη Θεσσαλονίκη με θέμα τις «Στρατηγικές επιχειρηματικής αριστείας σε περιόδους κρίσης», και η δεύτερη με θέμα «Πώς να ενισχύσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης».

• Στρατηγικές επιχειρηματικής αριστείας σε περιόδους κρίσης
Η ημερίδα στη Θεσσαλονίκη πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Advanced Program for Insurance Executives, και ήταν η τρίτη Ανοιχτή Ημερίδα ενημέρωσης για το 2013, πάντα σε συνεργασία με το τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά.

Το εξαιρετικά επίκαιρο θέμα της ημερίδας «Στρατηγικές επιχειρηματικής αριστείας σε περιόδους κρίσης»  παρουσίασε o κ. Γεώργιος Δ. Τσιότρας, Καθηγητής  στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Στόχος της Ημερίδας ήταν να  διαφωτιστούν οι παράγοντες και οι συνθήκες κάτω από τις οποίες μια επιχείρηση παροχής υπηρεσιών μπορεί να επιτύχει το στόχο της επιχειρηματικής αριστείας, λειτουργώντας κάτω από αντίξοες συνθήκες οικονομικής κρίσης, όπου η αβεβαιότητα και η έλλειψη πόρων αποτελούν καθημερινή δοκιμασία για όλη την επιχειρηματική κοινότητα.

«Το περιβάλλον μέσα στο οποίο καλούνται να λειτουργήσουν οι σύγχρονες επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών χαρακτηρίζεται από ακόμη πιο έντονη ανταγωνιστικότητα μέσα από την προσπάθεια αντιμετώπισης της οικονομικής κρίσης. 
Η ηγεσία των σύγχρονων επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών έχει κατανοήσει πλήρως ότι μοναδικός δρόμος για να μπορέσει να αντεπεξέλθει σε αυτές σκληρές συνθήκες, είναι η απόκτηση βασικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, κάτι που συνεπάγεται ότι θα πρέπει να εφαρμόσει στρατηγικές επιλογές που θα οδηγούν στην επιχειρηματική αριστεία. Μόνο με αυτό τον τρόπο μπορεί να διασφαλίσει μια επιχείρηση ότι, αφενός, μπορεί να επιτύχει τους βασικούς της στόχους και, αφετέρου, θα είναι σε θέση να διατηρήσει την πορεία ανάπτυξής της στο μέλλον», τονίζει ο κ. Τσότρας.

Η συγκεκριμένη ημερίδα, στην οποία συμμετείχαν 100 επιλεγμένοι συνεργάτες και στελέχη της Περιφερειακής Διεύθυνσης Βορείου Ελλάδος αλλά και του Τομέα Πωλήσεων και Εκπαίδευσης της Eurolife ERB Ασφαλιστικής, ολοκληρώθηκε με συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων των συμμετεχόντων, επιβεβαιώνοντας το μεγάλο ενδιαφέρον που υπήρχε για το συγκεκριμένο θέμα. 

• Πώς να ενισχύσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Η δεύτερη ημερίδα πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία «4 people matters» και εισηγητές ήταν η κα Νίκη Κουλούρη, Σύμβουλος Ανάπτυξης και Εκπαίδευσης Ανθρώπινου Δυναμικού, και ο κ. Αποστόλης Αϊβαλής, Μέντορας Στρατηγικής Επιχειρήσεων.

Η συζήτηση για το ιδιαίτερο επίκαιρο θέμα: «Πώς να ενισχύσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» είχε σαν στόχο να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τους λόγους που καθιστούν την παρουσία στο διαδίκτυο ένα σημαντικό εργαλείο που μπορεί να λειτουργήσει ενισχυτικά τόσο στην αύξηση των πωλήσεων όσο και στην αποτελεσματική εξυπηρέτηση του πελάτη.

Κατά τη διάρκεια της Ημερίδας συζητήθηκαν μεταξύ άλλων βασικές αρχές για την ανάπτυξη μιας αποτελεσματικής  On line κουλτούρας και συμπεριφοράς καθώς και καλές και κακές πρακτικές στο διαδίκτυο για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση του πελάτη.

Η ημερίδα, στην οποία συμμετείχαν 80 συνεργάτες –οι οποίοι επιλέχθηκαν με σειρά προτεραιότητας δήλωσης- και στελέχη της Γενικής Διεύθυνσης Πωλήσεων και Εκπαίδευσης της Eurolife ERB Ασφαλιστικής, ολοκληρώθηκε με μια μικρή άσκηση εφαρμογής όπου παρουσιάστηκαν από τους συμμετέχοντες υποθετικά σενάρια παρουσίασης στο διαδίκτυο. 

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας