Συνεντεύξεις

Δ. Αβραμίδης: Αξία έχει να νιώθεις μια ολόκληρη ασφαλιστική δίπλα σου, όπου κι αν βρίσκεσαι

Ο κ. Δημήτρης Αβραμίδης, Chief Technology Architect, Head of Digital της Eurolife FFH, μας μιλάει για το EurolifePass, την τελευταία προσθήκη στον χώρο του digital, που ενισχύει τις ήδη παρεχόμενες υπηρεσίες της εταιρείας.

Υπάρχουν στιγμές που σκέφτεσαι επίμονα αν έχεις κάνει τη σωστή επιλογή. Ίσως όχι πολλές, αλλά ακόμα και για αυτές τις λίγες, ο προβληματισμός είναι έντονος. Τις περισσότερες φορές ακολουθείς το ένστικτό σου και περιμένεις να περάσει ο καιρός, είτε για να επιβεβαιωθεί η επιλογή σου είτε για να προσθέσεις στις εμπειρίες σου άλλο ένα δίδαγμα. Το EurolifePass, μέσω της αποδοχής που έχει μέχρι στιγμής, αποδεικνύει ότι η στρατηγική μας απόφαση να μην προχωρήσουμε στην υιοθέτηση μιας εφαρμογής κινητού ήταν σωστή. Και όχι επειδή μια τέτοια εφαρμογή δεν θα ήταν καλή. απλά, δεν θα ήταν κατάλληλη. Τουλάχιστον τώρα.

Αξία έχει να χτίζουμε μια σχέση εμπιστοσύνης με όλους όσους μας έχουν επιλέξει για τα ασφαλιστήριά τους. Η σχέση αυτή είναι σημαντικό να υπενθυμίζεται τακτικά και να στηρίζεται τόσο στην απλότητα όσο και στην ευκολία. Κυρίως, όμως, οι παρεχόμενες υπηρεσίες πρέπει να είναι αντάξιες των προσδοκιών ενός σύγχρονου χρήστη, σε πλήρη αρμονία με τον βαθμό που έχει διαμορφωθεί η ψηφιακή του συνείδηση. Οι στιγμές αυτής της επαφής είναι συγκεκριμένες και συνήθως όχι τόσο συχνές. Κάτι τόσο σημαντικό δεν μπορεί να είναι κρυμμένο πίσω από μερικά swipes ή από μια offloaded εφαρμογή. Το EurolifePass από επιλογή μας βρίσκεται στο ψηφιακό πορτοφόλι. Εκεί που ο χρήστης καθημερινά κάνει τις συναλλαγές του με άλλες υπηρεσίες, ώστε να βλέπει πάντα ότι έχει την προστασία που ζήτησε.

Το EurolifePass είναι η τελευταία προσθήκη στον χώρο του digital, ενισχύοντας τις ήδη παρεχόμενες υπηρεσίες μας.

Μέσα από τα έργα του μετασχηματισμού, φιλοδοξούμε σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης, τόσο για τους πελάτες όσο και για τους συνεργάτες μας. Οι επενδύσεις που έχουν γίνει τα τελευταία έξι χρόνια είναι στοχευμένες και σημαντικές σε μέγεθος, ώστε να είμαστε σε θέση, την παρούσα στιγμή, να απαριθμούμε αξιοσημείωτα έργα και πρωτοβουλίες που έχουν αλλάξει το τοπίο μας, κάνοντας ταυτόχρονα ανταγωνιστικό το ψηφιακό μας αποτύπωμα.

Η ομάδα του digital απαρτίζεται από ανθρώπους με καινοτόμες ιδέες και φρέσκες αντιλήψεις, όπου κάθε ένας με την προσωπικότητά του στηρίζει, συμπληρώνει και ενισχύει τους υπολοίπους. Ειδικά μιλώντας για το EurolifePass, το έργο ολοκληρώθηκε σε συνεργασία με την EY, εξ ολοκλήρου από μια ομάδα με ισχυρούς δεσμούς, και με τη σημαντική συμβολή των Φώτη Σπύρου, EurolifeConnect Product Owner, Καρμέλο Παπαδόπουλου, UX Architect, Βασίλη Πιερράκου, EY Greece Partner, Ανδρέα Ανδριόπουλου, Service Delivery Executive.

Ο μετασχηματισμός μας είναι συνεχής και με όραμα. Στόχος μας, η ουσιαστική βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχουμε, με λειτουργικότητες που προσθέτουν αξία στη σχέση μας με κάθε άνθρωπο που μας εμπιστεύεται.

Οι νέες λειτουργικότητες του EurolifePass

Το EurolifePass, η ψηφιακή κάρτα της Eurolife FFH, εμπλουτίστηκε με νέες λειτουργικότητες και χαρακτηριστικά, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες της εταιρείας.

Αποθηκεύεται εύκολα στο κινητό τηλέφωνο των ασφαλισμένων της, ώστε να έχουν συγκεντρωμένες σε ένα σημείο όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν τα συμβόλαιά τους.

Η ανανεωμένη έκδοση του EurolifePass έρχεται εξοπλισμένη με δύο νέα χαρακτηριστικά:

  • Το πρώτο είναι η εφαρμογή και η υλοποίηση μιας σειράς απευθείας συνδέσεων (“deep links”), μέσω των οποίων οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν αιτήματα αποζημίωσης ή τροποποίησης και, ειδικά για το όχημά τους, να εκδίδουν κάρτα Διεθνούς Ασφάλισης ή να ζητούν οδική βοήθεια.
  • Το δεύτερο χαρακτηριστικό είναι η επιλογή για εμφάνιση push notifications, μέσω των οποίων ο χρήστης μπορεί να ενημερώνεται άμεσα για αλλαγές ή τροποποιήσεις που αφορούν τα συμβόλαιά του. Ενεργοποιώντας τα push notifications, μπορεί να λαμβάνει απευθείας στην κινητή του συσκευή πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του συμβολαίου του (ενεργό, ανενεργό, ανεξόφλητο), υπενθυμίσεις για πληρωμές, καθώς και ειδοποιήσεις για το διαθέσιμο υπόλοιπο ανάλωσης (αφορά τα ομαδικά συμβόλαια ασφάλισης). Επιπλέον, με την ενεργοποίηση του geolocation για τα συμβόλαια Υγείας, η γρήγορη επιλογή της κάρτας είναι διαθέσιμη για χρήση σε συμβεβλημένα νοσοκομεία.

Το EurolifePass φέρνει μια νέα εμπειρία εξυπηρέτησης για τους ασφαλισμένους της Eurolife FFH και τους προσφέρει τη σιγουριά που χρειάζονται, ότι ο έλεγχος των συμβολαίων τους βρίσκεται στα χέρια τους. Βασισμένο στην καινοτομία και την ευκολία χρήσης, το EurolifePass δίνει στους χρήστες του, με απλό και ξεκάθαρο τρόπο, όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για τα συμβόλαια και τις καλύψεις τους.

Το EurolifePass είναι διαθέσιμο για έξι κατηγορίες ασφάλισης της Eurolife FFH (Όχημα, Υγεία, Κατοικία, Ζωή, Αποταμίευση/Επένδυση, Ομαδική Ασφάλιση), για iOS Wallet και Google Pay, online και offline, μέσα από το EurolifeConnect. Οι κάτοχοι συμβολαίου της Eurolife FFH, για να το προσθέσουν στο κινητό τους, αρκεί να ακολουθήσουν τα παρακάτω βήματα:

Βήμα 1ο: Συνδέονται στο EurolifeConnect μέσω κινητού ή tablet.

Βήμα 2ο: Επιλέγουν την περιοχή «Τα συμβόλαιά μου».

Βήμα 3ο:

  • Για iOS συσκευές επιλέγουν το εικονίδιο «Προσθήκη στο Apple Wallet».
  • Για Android συσκευές το «G Pay Αποθήκευση στο τηλέφωνο».

Σε ό,τι αφορά τη λειτουργία και τη χρήση του EurolifePass, ο κάτοχος αρκεί να το επιλέξει στο κινητό του τηλέφωνο και να δείξει στον συμβεβλημένο συνεργάτη τα στοιχεία του ή το QR code, μέσω του οποίου θα μεταφερθεί αυτόματα σε ιστοσελίδα με όλες τις πληροφορίες για το εκάστοτε ασφαλιστήριο συμβόλαιο.

Διαβάστε επίσης: Γιάννης Βασιλάτος: Η αγορά χρειάζεται εύρωστους οργανισμούς


Ακολουθήστε την Ασφαλιστική Αγορά στο Google News

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας