

Η καμπάνια είναι βασισμένη σε τέσσερις χαρακτήρες καρτούν, που βαφτίστηκαν από καθημερινές εκφράσεις, συσχετισμένες με ακραία καιρικά φαινόμενα και φυσικές καταστροφές, και οι οποίες στα αντίστοιχα 4 τηλεοπτικά σποτ, με χαριτωμένο χιουμοριστικό κείμενο, μεταδίδουν το μήνυμα: αλλάζει ο καιρός, άλλαξε και εσύ!
Υπάρχει δουλειά πίσω από το μήνυμα, και αυτή βρίσκεται σε επίπεδο επικοινωνίας στο microsite που δημιούργησε η Εθνική Ασφαλιστική, για να υποστηρίξει με περιεχόμενο την καμπάνια της. Στο https://www.ethnikiasfalistiki.gr/natcat διαβάζουμε, μεταξύ άλλων, για τη σημασία της έγκαιρης ενημέρωσης και προετοιμασίας, τις πρόσφατες μεγάλες ζημιές από φυσικές καταστροφές και πόσο κόστισαν, τους τρόπους προετοιμασίας και τα προληπτικά μέτρα που μπορεί κανείς να επιλέξει, και φυσικά τις κατάλληλες και επαρκείς ασφαλιστικές λύσεις, που είναι διαθέσιμες από το δίκτυο της Εθνικής Ασφαλιστικής.
Κυρίως όμως η καμπάνια επιχειρεί να στρέψει το ενδιαφέρον και τη συζήτηση στην ουσία και την πραγματική δουλειά που γίνεται από την ασφαλιστική και τους συνεργάτες της ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Και αυτή δεν είναι άλλη από την ενημέρωση και την προστασία μέσω των ασφαλιστικών της προγραμμάτων, σε έναν κόσμο όπου οι κίνδυνοι έχουν ήδη αλλάξει –σε ένταση, σφοδρότητα και κυρίως σε συχνότητα.
Αμαλία Ρουχωτά
Δείτε εδώ περισσότερα για την καμπάνια «Μπροστά στις φυσικές καταστροφές αλλάζουμε το κλίμα μέσα μας».
Ακολουθήστε την ασφαλιστική αγορά στο Google News