Άρθρα

Ανασκόπηση 2021: Ψηφιακές εφαρμογές, Ασφαλιστικά & Επενδυτικά Προγράμματα

Καινούρια προγράμματα ασφαλίσεων υγείας, περιουσίας, αστικών ευθυνών και επενδυτικά διατέθηκαν από τις ασφαλιστικές εταιρείες και το 2021. Παράλληλα, η πανδημία επιτάχυνε την ψηφιοποίηση και του ασφαλιστικού κλάδου, όπως μαρτυρούν οι εφαρμογές που, εντελώς ενδεικτικά, παραθέτουμε στη συνέχεια. Κάποιες είναι καινούριες, ενώ άλλες εμπλουτίστηκαν ακόμα περισσότερο…

Ας τα θυμηθούμε…

Ασφαλιστικά & Επενδυτικά Προγράμματα

  • Full Life Plan: ασφαλιστικό-επενδυτικό πρόγραμμα της Εθνικής Ασφαλιστικής, που συνδέεται με επενδυτικά κεφάλαια τύπου “Lifecycle” και η διαχείριση της επένδυσης γίνεται από την BNP Paribas Asset Management.
  • Full [Capital Plan]: ασφαλιστικό-επενδυτικό πρόγραμμα εφάπαξ καταβολής ασφαλίστρου που συνδέεται με επενδυτικά κεφάλαια τύπου “Lifecycle”, το οποίο σχεδιάστηκε από την Εθνική Ασφαλιστική σε συνεργασία με την BNP Paribas Asset Management.
  • Εξειδικευμένα προγράμματα ασφάλισης Επαγγελματικής Ευθύνης: Διεθνούς και Εθνικού Διαμεταφορέα, Διεθνούς Μεταφορέα (CMR), Αποθηκευτών & Logisticians, Λάθη & Παραλείψεις (ως συμπληρωματική κάλυψη) σχεδίασαν και προσφέρουν η Allianz Ελλάδος & η Greenwoods Insurance Brokers, αποτέλεσμα της αποκλειστικής συνεργασίας τους στον τομέα Marine & Cargo Liability Insurance.
  • My Investment Plan: πρόγραμμα τύπου unit linked από τη Eurolife FFH. Προσφέρει πέντε επενδυτικές στρατηγικές, έχοντας ως στόχο τη δημιουργία ενός μελλοντικού κεφαλαίου μέσα από συστηματικές καταβολές και επένδυση σε Α/Κ, την επαγγελματική διαχείριση των οποίων αναλαμβάνει η Eurobank Asset Management Α.Ε.Δ.Α.Κ.
  • «Πλάνο Υγείας Primary & Πλάνο Υγείας Hospital»: προγράμματα ασφάλισης που σηματοδότησαν την είσοδο της Υδρογείου Ασφαλιστικής στον κλάδο Υγείας. Πρόκειται για πέντε ειδικά σχεδιασμένες προτάσεις ασφάλισης, τόσο για πρωτοβάθμια όσο και για δευτεροβάθμια φροντίδα υγείας.
  • Business Dynamic Plus: πρόγραμμα ασφάλισης της Generali, ειδικά σχεδιασμένο για τις ανάγκες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, οι οποίες αποτελούν και την πλειοψηφία στην ελληνική αγορά.
  • DIAGNOSIS Care: Πρόγραμμα Πρόληψης & Διάγνωσης από την Interlife Ασφαλιστική. Ο ασφαλισμένος έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει κάθε είδους Διαγνωστικές Εξετάσεις αποκλειστικά στο Συμβεβλημένο Δίκτυο Υγείας, με ανώτατο όριο €2.000 ετησίως. Ανανεώνεται σε ετήσια βάση, παρέχεται ως ανεξάρτητο προϊόν και μπορούν να ενταχθούν σε αυτό άτομα ηλικίας έως 65 ετών.
  • Νέο πακέτο ασφάλισης τουριστικών επιχειρήσεων ξεκίνησε να παρέχει η Eurolife FFH. Καλύπτει κτηριακές εγκαταστάσεις, εξοπλισμό και περιεχόμενο και απευθύνεται σε ιδιοκτήτες ή μισθωτές ακινήτων μικρών ξενοδοχειακών μονάδων και ενοικιαζόμενων δωματίων (με συνολικό ασφαλιζόμενο κεφάλαιο έως €1.000.000).
  • «Εξασφαλίζω επένδυση με δυναμική προστασία»: πρόγραμμα (unit linked) εφάπαξ ασφαλίστρου, το τρίτο μέλος της οικογένειας των επενδυτικών προγραμμάτων «Εξασφαλίζω», που διατίθενται αποκλειστικά από το δίκτυο καταστημάτων της Eurobank.
  • HOME Pack Βραχυχρόνιας Μίσθωσης: το νέο πρόγραμμα της Μινέττα Ασφαλιστικής διαθέτει μεγάλο εύρος βασικών καλύψεων κτηρίου και περιεχομένου (π.χ. πυρκαγιά, κεραυνός, έκρηξη, βραχυκύκλωμα κ.ά.), προσφέροντας ταυτόχρονα και πληθώρα προαιρετικών καλύψεων, όπως η εξειδικευμένη κάλυψη οικονομικής απώλειας εισοδήματος προγραμματισμένης ενοικίασης.
  • Μινέττα Electrify: το πρόγραμμα της Μινέττα Ασφαλιστικής για την ασφάλιση αμιγώς ηλεκτρικών και lug-in υβριδικών οχημάτων, που διατίθεται σε 4 διαφορετικά πακέτα.
  • Νέα προγράμματα αστικής ευθύνης επιχειρήσεων, με βελτιωμένα στοιχεία στη σύνθεση, εξατομικευμένους όρους ασφάλισης, πληρότητα καλύψεων και ανταγωνιστική τιμολόγηση, ξεκίνησε να διαθέτει η Interamerican.
  • Τέσσερα προγράμματα ασφάλισης Ζωής και Εισοδήματος μέσω της ασφάλισης Υγείας Βewell ξεκίνησε να διαθέτει στους πελάτες της η Interamerican, τα οποία μπορούν να επιλεγούν αυτόνομα ή συνδυαστικά: Επαγγελματικής Ικανότητας από Ατύχημα, Επαγγελματικής Ικανότητας από Ασθένεια, Μόνιμης και Ολικής Ανικανότητας Εφάπαξ Κεφαλαίου και Απώλειας Ζωής από Ατύχημα.
  • Νέα προγράμματα ασφάλισης Επαγγελματικής Ευθύνης Δικηγόρου, Λογιστή και Φαρμακοποιού διαθέτει από τον περασμένο Ιούνιο η Interamerican. Προσφέρουν μεγαλύτερη ευελιξία επιλογών σε προαιρετικές καλύψεις και όρια ευθύνης, τα οποία ξεκινούν για το αθροιστικό όριο ανά γεγονός από €100.000 και φθάνουν στο €1 εκατ. Οι νέες καλύψεις επεκτείνουν την επαγγελματική ευθύνη (π.χ. απιστία υπαλλήλου, συκοφαντία, δυσφήμιση κ.ά.), καθώς και την αστική ευθύνη χώρου (π.χ. ζημίες τρίτων από περιβαλλοντική ζημιά, διαρροή σωληνώσεων κ.ά.).
  • Έξι νέα προγράμματα ασφάλισης Αστικής Ευθύνης Τουριστικών Μονάδων διέθεσε η Interamerican στα μέσα Ιουλίου, με νέα σύνθεση καλύψεων και όρια κάλυψης που κυμαίνονται από €100.000 έως €800.000.
  • Ένα καινοτόμο προϊόν στον κλάδο ασφάλισης εγγυήσεων, βασισμένο στο Micro-Underwriting, προσφέρει η Karavias Underwriting Agency. Το νέο προϊόν καλύπτει όλες τις μορφές εγγυητικών επιστολών.
  • FirstPet: Είναι τα καινοτόμα προγράμματα Ασφάλισης Κατοικίδιων από την Ευρώπη Ασφαλιστική σε συνεργασία με την Wise Daedalus Insurance Agents.
  • Managed Care Plan PLUS: είναι η νέα, ενισχυμένη πρόταση που προωθεί η Interamerican στις Ομαδικές Ασφαλίσεις υγείας, διαθέτοντας και νέο ατομικό πρόγραμμα υγείας bewell, ειδικά σχεδιασμένο για ασφαλισμένους με ομαδικά συμβόλαια, οποιασδήποτε ασφαλιστικής εταιρείας.
  • My Cyber Protection: το καινοτόμο ασφαλιστικό πρόγραμμα για ιδιώτες της Eurolife FFH, το οποίο προσφέρει κάλυψη για τρία διαφορετικά ζημιογόνα περιστατικά στο διαδίκτυο. Απευθύνεται σε όσους διαθέτουν λογαριασμούς σε υπηρεσίες του διαδικτύου, όπως ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και σε όσους πραγματοποιούν ηλεκτρονικές συναλλαγές και αγορές.

Ψηφιακές εφαρμογές

  • My Health IQ: καινοτόμος ψηφιακή εφαρμογή υγείας, αποτέλεσμα της συνεργασίας της Generali με την dacadoo, που ενθαρρύνει τους ασφαλισμένους να υιοθετήσουν έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Είναι διαθέσιμη στους πελάτες του Οικοσυστήματος Υγείας Life On της Generali.
  • Sms Vehicle Tracking: υπηρεσία real-time ενημέρωσης στην οδική βοήθεια και στη Φροντίδα Ατυχήματος για τους ασφαλισμένους της Groupama Ασφαλιστικής (η υπηρεσία σχεδιάστηκε από τη Mondial Assistance).
  • My e-doctor: ψηφιακή υπηρεσία υγείας που προσφέρει η Generali σε συνεργασία με την Healthwatch (παγκόσμιο πάροχο υπηρεσιών υγείας). Η εφαρμογή, η οποία προσφέρεται δωρεάν σε όλους τους ασφαλισμένους της Generali που διαθέτουν το οικοσύστημα υγείας Life On, διασφαλίζει στον χρήστη:
    • Άμεση ιατρική βοήθεια
    • Ψηφιακό ραντεβού & Τηλεσυνεδρίες με γιατρούς
    • Αυτόματο Έλεγχο και πρώτη εκτίμηση συμπτωμάτων
    • Δημιουργία προσωπικού ιατρικού φακέλου
    • Διατροφολογική Συμβουλευτική.
  • ERGO eSign: εφαρμογή ηλεκτρονικής υπογραφής από την ERGO Ασφαλιστική, που αναβαθμίζει τη διαδικασία αποζημιώσεων (γίνεται πιο εύκολη και γρήγορη για τους δικαιούχους).
  • More Life: είναι το ψηφιακό οικοσύστημα υγείας και ευεξίας που δημιούργησε η Eurolife FFH, το οποίο αποτελείται από τρία διαφορετικά εργαλεία: πλατφόρμα τιμολόγησης των νοσοκομειακών προγραμμάτων Premium Economy, εφαρμογή Walk to Win, που παρακινεί για την υιοθέτηση καλών πρακτικών υγείας, και hub ενημέρωσης γύρω από θέματα υγείας, ισορροπημένης διατροφής, άσκησης και ψυχικής ευεξίας.
  • Ψηφιακή εμπειρία Οδική Βοήθειας και Φροντίδας Ατυχήματος παρέχει στους πελάτες της και η ERGO, σε συνεργασία με τη Mapfre Asistencia.
  • ERGO forME: ψηφιακή εφαρμογή για τους ασφαλισμένους της ERGO, μέσω της οποίας μπορούν να έχουν πρόσβαση στο ασφαλιστικό χαρτοφυλάκιό τους και να διαχειρίζονται τη σχέση τους με την εταιρεία και την επικοινωνία με τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή τους.
  • «My Portal»: το χρήσιμο εργαλείο προσωποποιημένων υπηρεσιών για τους ασφαλισμένους της Ευρωπαϊκής Πίστης. Μέσα από το menu του «My Portal», οι ασφαλισμένοι μπορούν να πραγματοποιήσουν μια σειρά από λειτουργικότητες, όπως ενδεικτικά:
    • Διαχείριση συμβολαίου, πληρωμή ασφαλίστρου, διαχείριση πάγιας εντολής και παραλαβή εγγράφων που συνδέονται με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο
    • Υποβολή και παρακολούθηση του αιτήματος αναγγελίας αποζημίωσης
    • Εύρεση συνεργαζόμενων συνεργείων και συμβεβλημένων νοσοκομείων
    • Εκδήλωση ενδιαφέροντος για νέα προϊόντα, καθώς και αναβάθμιση υφιστάμενων πακέτων συμβολαίου
    • Έκδοση του προγράμματος επιβράβευσης «Ασφαλιστικός Γονέας»
    • Άμεση απευθείας online επικοινωνία με εκπρόσωπο του τμήματος εξυπηρέτησης.
  • My Generali: είναι η ολοκληρωμένη πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών της Generali. Βασική καινοτομία της εφαρμογής αποτελεί το γεγονός ότι όλες οι ασφαλιστικές ανάγκες διασυνδέονται σε ένα και μόνο σημείο. Έτσι, ακόμη και ο πελάτης που διαθέτει παραπάνω από ένα ασφαλιστήρια στην Εταιρεία, μπορεί να τα παρακολουθήσει από ένα ενιαίο σημείο πρόσβασης. Μία ακόμη σημαντική αναβάθμιση του MyGenerali αποτελεί η άμεση πρόσβαση του ασφαλισμένου στον ασφαλιστικό του διαμεσολαβητή, η οποία γίνεται ακόμη πιο διαδραστική.
  • EasySign: πλήρως εναρμονισμένη με την ισχύουσα οδηγία για τη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων (IDD) είναι η ολοκληρωμένη λύση απομακρυσμένης ηλεκτρονικής υπογραφής της αίτησης ασφάλισης και των εντύπων προσυμβατικής ενημέρωσης, την οποία προσφέρει η Υδρόγειος Ασφαλιστική στους πελάτες και συνεργάτες της.
  • Viva Wallet POS: η Ευρωπαϊκή Πίστη, συνεργαζόμενη με την εταιρεία Viva Wallet Holdings, εισήγαγε την εφαρμογή στον Ασφαλιστικό Κλάδο. Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, κατεβάζοντας την εφαρμογή, μπορεί για λογαριασμό της Ευρωπαϊκής Πίστης να δέχεται τις πληρωμές των συμβολαίων των πελατών του, μέσω της τεχνολογίας NFC, η οποία επιτρέπει στο κινητό του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή να λειτουργεί ως POS της Εταιρείας και να έχει ασύρματη επικοινωνία με τις κινητές συσκευές των Ασφαλισμένων, εφόσον βρίσκονται σε πολύ μικρή απόσταση.
  • RSA Digital: πρωτοποριακή υπηρεσία αναγγελίας περιστατικού Οδικής Βοήθειας, που προσφέρει η Allianz Ελλάδος στους πελάτες της. Πώς λειτουργεί;
    Ο ασφαλισμένος καλεί το 1175 από το κινητό του και ακούει το ηχογραφημένο μήνυμα προκειμένου να επιλέξει το κανάλι εξυπηρέτησής του. Στη συνέχεια, λαμβάνει ένα link μέσω SMS στο κινητό του και οδηγείται μέσα από το link στην πρωτοποριακή πλατφόρμα RSA Digital, η οποία έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με τη Mondial Assistance. Χωρίς να χρειάζεται εγκατάσταση εφαρμογής, ο ασφαλισμένος συμπληρώνει τις απαραίτητες πληροφορίες και μέσω 4 απλών βημάτων ολοκληρώνει την αναγγελία του περιστατικού. Με τη χρήση RPA (Robotic Process Automation) γίνεται αυτόματη ανάθεση σε συνεργάτη οδικής βοήθειας, μηδενίζοντας έτσι τον χρόνο αναμονής του ασφαλισμένου στο βήμα της αναγγελίας.

Ακολουθήστε την Ασφαλιστική Αγορά στο Google News

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας