«Αλλάζουμε το κλίμα μέσα μας»: Η νέα καμπάνια της Εθνικής Ασφαλιστικής για τις φυσικές καταστροφές


Άρθρο της κας Χρυσούλας Αθανασοπούλου,
Διευθύντριας Marketing της Εθνικής Ασφαλιστικής.
Σε μια εποχή όπου τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές αυξάνονται με ανησυχητικό ρυθμό, η προστασία της ζωής και της περιουσίας αποκτά νέα σημασία. Υπό αυτή τη συνθήκη, η Εθνική Ασφαλιστική, με τη νέα της καμπάνια, καλεί το κοινό να αλλάξει στάση: «Μπροστά στις φυσικές καταστροφές, αλλάζουμε το κλίμα μέσα μας». Το μήνυμα αυτό αναδεικνύει την ανάγκη για ενημέρωση και υπευθυνότητα απέναντι σε μια νέα πραγματικότητα, που επηρεάζει όλο και περισσότερους ανθρώπους. Ταυτόχρονα, φέρνει στο προσκήνιο την πρόληψη ως στάση ζωής, τονίζοντας ότι η ασφάλεια της επόμενης ημέρας ξεκινά από τη δική μας στάση σήμερα.
Η πρωτοβουλία βασίζεται σε τρεις πυλώνες: την ενημέρωση, την πρόληψη και την ασφάλιση. Στόχος είναι να καλλιεργηθεί μια κουλτούρα πρόληψης σε μια χώρα όπου μόλις το 18,2% των κατοικιών διαθέτει ασφαλιστική κάλυψη. Η καμπάνια επιχειρεί να αναδείξει αυτό το κενό προστασίας και να ενθαρρύνει τη διαμόρφωση ασφαλιστικής συνείδησης, επισημαίνοντας ότι η προστασία της ζωής, της περιουσίας ή της επιχείρησης ξεκινά από τη στάση του καθενός μας.
Με δημιουργική προσέγγιση που αξιοποιεί το animation και οικείες καθημερινές εκφράσεις, όπως «Άνοιξε η γη κάτω από τα πόδια μου», «Ό,τι βρέξει ας κατεβάσει», «Κεραυνός εν αιθρία» και «Πυρ και µανία», η καμπάνια προτρέπει όλους µας να ταυτιστούμε µε τους χαρακτήρες και να περάσουμε από την αδράνεια στη δράση. Οι τέσσερις χαρακτήρες, οι οποίοι αποτελούν ενσάρκωση των αντίστοιχων φυσικών φαινομένων, λειτουργούν ως πρεσβευτές του κεντρικού μηνύματος, καλώντας το κοινό να αναλογιστεί: αφού το κλίμα αλλάζει, μήπως πρέπει να αλλάξουμε κι εμείς;
Η επιλογή animation πέραν από αισθητική απόφαση είναι και στρατηγική. Η χρήση του επιτρέπει την προσέγγιση δύσκολων θεμάτων χωρίς να προκαλεί φόβο, ενώ ταυτόχρονα δημιουργεί έναν κόσμο όπου οι φυσικές δυνάμεις αποκτούν χαρακτήρα, ζωντάνια και χιούμορ, χωρίς να υποβαθμίζεται η σοβαρότητα του ζητήματος. Έτσι, η καμπάνια διαφοροποιείται ουσιαστικά από το διαφημιστικό clutter, προσφέροντας χώρο για μια νέα, πιο ανθρώπινη αφήγηση.
Κεντρικό εργαλείο της ενέργειας αποτελεί το microsite www.ethnikiasfalistiki.gr/natcat, ένα ολοκληρωμένο hub ενημέρωσης. Εκεί, οι χρήστες μπορούν να βρουν ενδιαφέροντα στοιχεία για τις αποζημιώσεις που έχουν δοθεί, διαδραστικό τεστ προετοιμασίας, βίντεο με πραγματικά περιστατικά μέσα από τα μάτια των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, καθώς και πληροφορίες για τη λύση ασφάλισης που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους. Η πλατφόρμα, με συνεχή εμπλουτισμό περιεχομένου, λειτουργεί ως ένας «ζωντανός οργανισμός» διαλόγου και εκπαίδευσης.
Με τη δημιουργία μιας 360° επικοινωνίας, η καμπάνια διατηρεί πλήρη συνοχή ανεξαρτήτως καναλιού. Το αποτέλεσμα είναι μια ενέργεια που αναδεικνύει τον ενεργό ρόλο της Εθνικής Ασφαλιστικής στο θέμα των φυσικών καταστροφών, σε μια περίοδο όπου τα ακραία καιρικά φαινόμενα εμφανίζονται όλο και συχνότερα και με μεγαλύτερη ένταση.
Ακολουθήστε την ασφαλιστική αγορά στο Google News








