ΑΧΑ: Ανάπτυξη με βασικό πυλώνα το αποκλειστικό της δίκτυο

123

Αναβαθμισμένο ρόλο επιφυλάσσει στο αποκλειστικό της δίκτυο η AXA Ασφαλιστική, αναδεικνύοντάς το σε βασικό πυλώνα της ανάπτυξης στην οποία στοχεύει για το 2019, μιας ανάπτυξης που θα έχει ως κύριους άξονες τις ασφαλίσεις υγείας και περιουσίας.

Ο στρατηγικός αυτός προσανατολισμός ανακοινώθηκε στο πλαίσιο του ετήσιου συνεδρίου πωλήσεων 2019, που πραγματοποιήθηκε στις 10 Μαΐου 2019, στο Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας, με κεντρικό μήνυμα: “Know you can”.

Στη διάρκεια του συνεδρίου έγινε ειδική αναφορά σε κάποιους συνεργάτες της AXA «που έκαναν μότο ζωής το “know you can” πριν γίνει μότο συνεδρίου», όπως ειπώθηκε χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, αναλύθηκαν οι λόγοι για τους οποίους η εταιρεία θεωρεί ότι το δίκτυό της μπορεί να τα καταφέρει όχι μόνο στους κλάδους ζωής και υγείας, στους οποίους διαπρέπει όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και στον κλάδο ασφάλισης περιουσίας. Έναν κλάδο που πρέπει να σημειωθεί ότι η ΑΧΑ έχει εμπειρία από την πολύχρονη συνεργασία της με την Alpha Bank στην ασφάλιση ενυπόθηκων, δεν την έχει, ωστόσο, αξιοποιήσει σε επίπεδο αποκλειστικού δικτύου. Μετά την έξαρση που παρουσιάζουν τα ακραία καιρικά φαινόμενα στη χώρα μας η ασφάλιση της περιουσίας αναδεικνύεται πολύ χρήσιμη για τους Έλληνες πολίτες και στην περίπτωση της ΑΧΑ ικανοποιεί και τον στόχο της να βρίσκεται συνοδοιπόρος δίπλα στους ασφαλισμένους και τις ανάγκες τους.

Για να επανέλθουμε στους λόγους που μπορεί το δίκτυο της ΑΧΑ Ασφαλιστικής να τα καταφέρει, ο πρώτος, που αναφέρθηκε από τον κ. Μοάτσο κατά την ομιλία του, είναι η στήριξη και το ισχυρό όνομα του Ομίλου ΑΧΑ, που ενισχύθηκε περαιτέρω με την εξαγορά του XL Group, ομίλου εξειδικευμένου στις εμπορικές ασφαλίσεις, με τεχνογνωσία από την οποία μπορεί να επωφεληθεί και η ελληνική εταιρεία, όπως είπε ο κ. Μοάτσος.

Ένας δεύτερος λόγος είναι τα πολύ καλά αποτελέσματα της ελληνικής εταιρείας κατά το 2018 που αποτελούν μία ισχυρή βάση για να συνεχίσει δυναμικά και το 2019: €160 εκατ. κύκλος εργασιών, αυξημένος κατά 4%, €15 εκατ. λειτουργικά κέρδη, αυξημένα κατά 13%, περιθώριο φερεγγυότητας 164%, €370 εκατ. κεφάλαια υπό διαχείριση και δείκτης ικανοποίησης πελατών 4,6 στα 5.

Στη διάρκεια του συνεδρίου αναφέρθηκαν τα σημαντικά βήματα που έγιναν κατά το 2018 σε επίπεδο εξυπηρέτησης συνεργατών, με τη δημιουργία της πλατφόρμας MyspaceAXA, αλλά και το νέο σύστημα εργασίας που εφαρμόστηκε, με την ανακαίνιση των γραφείων, τη δημιουργία ανοιχτών χώρων εργασίας καθώς και την εργασία από το σπίτι κάποιες μέρες της εβδομάδας, που μπορεί να μην αφορούν άμεσα στους συνεργάτες, επηρεάζουν όμως τους 276 υπαλλήλους της εταιρείας που καλούνται να τους εξυπηρετήσουν.

Για το 2019 η εταιρεία σχεδιάζει τη δημιουργία ενός νέου MyspaceΑΧΑ για τους ασφαλισμένους της, που θα απαλλάξει, όπως ειπώθηκε, τους ασφαλιστές αλλά και τους υπαλλήλους από πολλά διαδικαστικά θέματα, εξοικονομώντας τους χρόνο για τα πιο ουσιαστικά της δουλειάς τους. Παράλληλα, θα επενδύσει ακόμα πιο δυναμικά στην εκπαίδευση των συνεργατών της, αλλά και στην επιπλέον στήριξη των νέων συνεργατών. Ήδη η εταιρεία μετράει 47 νέους συνεργάτες, με τους περισσότερους να προέρχονται από τον τραπεζικό τομέα, ο οποίος αξίζει να σημειωθεί ότι αναδεικνύεται προσφάτως σε σημαντικό τροφοδότη της ασφαλιστικής αγοράς με νέο αίμα!

20 νέα προϊόντα και υπηρεσίες, με κάποια να βρίσκονται ήδη σε ισχύ και κάποια να ανακοινώνονται σύντομα, έρχονται να στηρίξουν την παραγωγική προσπάθεια των συνεργατών της ΑΧΑ.

Ειδικότερα στον τομέα υγείας, ανακοινώθηκε ότι σε ένα μήνα περίπου αναμένεται να κυκλοφορήσει το Mediσυν 3. Παράλληλα, θα εφαρμοστεί ένα σύστημα check in, που θα συντομεύσει τους χρόνους εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων που χρειάζονται υπηρεσίες υγείας, ενώ θα παρέχεται έκπτωση για περιοδικό check up, παροχή που μπορεί βραχυπρόθεσμα να επιφέρει κόστος, όπως είπε ο κ. Μοάτσος, αλλά μακροπρόθεσμα θα έχει πολλά οφέλη, αφού ενισχύει την πρόληψη που είναι πολύ σημαντική. Τέλος, σύντομα θα ανακοινωθεί και μία παροχή που θα περιλαμβάνει υπηρεσίες τηλεϊατρικής.

Στον κλάδο περιουσίας θα εφαρμοστεί η εξ αποστάσεως εκτίμηση της ζημιάς, που ήδη λειτουργεί με επιτυχία στον κλάδο αυτοκινήτου και επιτρέπει, όπως τονίστηκε, την εξόφληση μέσα σε 24 ώρες.

Βασικό μέρος ενός συνεδρίου πωλήσεων είναι βεβαίως και οι βραβεύσεις των συνεργατών που ξεχώρισαν τη χρονιά που πέρασε. Στο φετινό συνέδριο της ΑΧΑ τιμήθηκαν, εισπράττοντας το παρατεταμένο χειροκρότημα των συναδέλφων τους, εκείνοι που ξεχώρισαν για τις  παραγωγικές επιδόσεις, τη διατηρησιμότητά τους και το cross selling, τομείς διαχρονικά πολύ σημαντικοί για την ανάπτυξη μιας ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά και την προώθηση της ψηφιοποίησης, που πλέον όλο και περισσότερο μπαίνει στη ζωή μας.

Περισσότερα στην έντυπη έκδοση της «Α.Α.».