Στόχος της Sofos Insurance Agency η άριστη εξυπηρέτηση των συνεργατών Ζωής & Υγείας

Στόχος της Sofos Insurance Agency η άριστη εξυπηρέτηση των συνεργατών Ζωής & Υγείας

Του κ. Χάρη Ντρίζη,
Υπεύθυνου Κλάδου Ζωής & Υγείας, της Sofos Insurance Agency S.A.

Όλοι γνωρίζουμε πόσο απαραίτητη είναι στις ημέρες μας η ασφάλιση Ζωής & Υγείας. Δεν είναι, όμως, πάντα εύκολο, μέσα σε όλη αυτή την πληροφορία που δεχόμαστε, να είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε και κατ’ επέκταση να προτείνουμε στον πελάτη μας την ιδανική λύση. Επομένως, είναι σημαντικό να υπάρχει δίπλα μας ένας οργανωμένος μηχανισμός, ο οποίος θα μας στηρίζει και θα μας βοηθήσει τόσο στο να επεκτείνουμε το χαρτοφυλάκιό μας, όσο και στο να διατηρήσουμε και να εξυπηρετήσουμε τους υφιστάμενους πελάτες.

Δραστηριοποιούμαι στον ασφαλιστικό κλάδο ως πράκτορας από το 2012, με συνεργασία στα εταιρικά δίκτυα δύο μεγάλων ασφαλιστικών εταιρειών. Το 2019 συνεργάστηκα με την εταιρεία Sofos Insurance Agency ως ανεξάρτητος πράκτορας και εκεί διαπίστωσα τα πλεονεκτήματα της γκάμας προϊόντων, σε αντίθεση με την πώληση προϊόντων μίας μόνο εταιρείας, δίνοντας στους πελάτες μου την επιλογή να συνδυάσουν τις ανάγκες τους με την οικονομική τους δυνατότητα. Το πρώτο πράγμα που ξεχώρισα στη Sofos Insurance Agency, ως συνεργάτης ακόμα, ήταν η τάχιστη ανταλλαγή πληροφοριών και, κατ’ επέκταση, η πλήρης διαφάνεια και ηρεμία στη δουλειά μου.

Το 2022 εντάχτηκα στο δυναμικό της Εταιρείας ως διοικητικός υπάλληλος στον κλάδο Ζωής & Υγείας και από την πρώτη στιγμή με απορρόφησε η κουλτούρα του Οργανισμού και ο στόχος για προσωποποιημένη και ηθική διαμεσολάβηση.

Ο κλάδος Ζωής & Υγείας, όπως και τα υπόλοιπα τμήματα του Οργανισμού, εργάζεται με γνώμονα την υψηλότερων προδιαγραφών εξυπηρέτηση συνεργατών, κάτι το οποίο επιτυγχάνεται με διάφορα μέσα. Βασικό εργαλείο είναι η άρτια εκπαίδευση που παρέχεται από τον Οργανισμό, τόσο στο διοικητικό προσωπικό, με συνεχείς εκπαιδεύσεις στα προϊόντα και στους όρους, όσο και στους συνεργάτες του Γραφείου, οι οποίοι έχουν πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που μπορεί να χρειαστούν, είτε μέσω της καθημερινής τους επικοινωνίας μαζί μας (mail, τηλέφωνο) είτε μέσω των εργαλείων που προσφέρει η Sofos Insurance Agency. Θα αναφέρω, για παράδειγμα, τα εκπαιδευτικά webinar που πραγματοποιούνται σε συνεργασία με τις ασφαλιστικές εταιρείες και στα οποία οι άνθρωποι των ασφαλιστικών εταιρειών μας παρουσιάζουν τα προγράμματα ασφάλισης σε όλες τις πτυχές τους (παροχές, όροι κ.τ.λ.) Οι συνεργάτες του Γραφείου μπορούν να παρακολουθήσουν τα webinar ζωντανά και να συμμετάσχουν στη συζήτηση με τυχόν απορίες τους ή μπορούν να τα παρακολουθήσουν σε μαγνητοσκόπηση, καθώς όλα τα webinar γίνονται άμεσα διαθέσιμα, μέσω της εταιρικής πλατφόρμας. Διαθέσιμο στην εταιρική πλατφόρμα οι συνεργάτες μπορούν να βρουν, επίσης, και όλο το σχετικό υλικό για τα ασφαλιστικά προγράμματα των εταιρειών, όπως οι Όροι, τα έγγραφα IPID κ.τ.λ., επιτυγχάνοντας την αμεσότητα που απαιτεί το επάγγελμα του διαμεσολαβητή.

Διαμεσολάβηση χωρίς απόλυτη τήρηση των νομοθετικών πλαισίων δεν υφίσταται. Επομένως, έχουν δημιουργηθεί και όλα τα απαραίτητα εργαλεία, ώστε ο συνεργάτης να έχει άμεση πρόσβαση στα, απαιτούμενα από τη νομοθεσία, προσυμβατικά έγγραφα και επιπλέον έχει δημιουργηθεί, με την αρωγή της νομικής υπηρεσίας, το εταιρικό έγγραφο πληροφοριών και αναγκών GDPR, το οποίο καλύπτει απόλυτα όλες τις εκ του νόμου υποχρεώσεις του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, λειτουργώντας παράλληλα και ως ένα πολύ χρήσιμο μέσο συλλογής των απαιτούμενων πληροφοριών για την ασφάλιση αλλά και για μελλοντικό cross selling.

Σαν άνθρωπος της αγοράς ο ίδιος, όπως και ολόκληρη η Διοίκηση, γνωρίζουμε πόσο σημαντική είναι για τον συνεργάτη η έννοια του λειτουργικού back office. Να γνωρίζει, δηλαδή, ο συνεργάτης πως, εκτός από τα εργαλεία που απαιτούνται για την πώληση του προϊόντος, εξίσου απαραίτητο είναι να μπορεί να παρακολουθεί το χαρτοφυλάκιό του σε όλες του τις πτυχές, από την προσφορά και την καταχώριση της αίτησης ασφάλισης έως και την ολοκλήρωση του φακέλου αποζημίωσης. Για αυτόν τον λόγο έχουν δημιουργηθεί οι εξής λειτουργίες:

1. Μέσω της εταιρικής πλατφόρμας, ο συνεργάτης έχει άμεση πρόσβαση σε όλα τα έγγραφα της ασφάλισης (συμβόλαιο, αίτηση ασφάλισης, πιστοποιητικά ταυτοποίησης του πελάτη κ.τ.λ.).

2. Έχουν δημιουργηθεί μέσα ώστε να παρακολουθεί τις ανανεώσεις του, όπως ενδεικτικά: ενημερώσεις που αποστέλλονται ηλεκτρονικά κάθε Παρασκευή για τις ανεξόφλητες αποδείξεις του κλάδου Ζωής & Υγείας, αποστολή μέσω viber των ειδοποιητηρίων πληρωμής στους πελάτες κ.ά.

3. Καθημερινός έλεγχος πληρωμένων αποδείξεων και ταυτόχρονη ενημέρωση των συστημάτων, ώστε να γνωρίζει ο συνεργάτης ποιες αποδείξεις έχουν εξοφληθεί, με ταυτόχρονη διαθεσιμότητα των αντίστοιχων προμηθειών μέσω της εφαρμογής Wallet.

Τα παραπάνω εργαλεία, καθώς και άλλα τα οποία ετοιμάζονται, δίνουν στον συνεργάτη μας την απαιτούμενη υποστήριξη και σιγουριά, προκειμένου να ασκεί το επάγγελμά του απρόσκοπτα.

Τίποτα, όμως, από τα παραπάνω δεν μπορεί να αντικαταστήσει την καθημερινή επικοινωνία του συνεργάτη απευθείας με τους ανθρώπους του Κλάδου. Το timing είναι πολύ σημαντικό στο επάγγελμά μας, είτε πρόκειται για πώληση είτε για αποζημίωση· επομένως, η προσωπική και άμεση επικοινωνία παραμένει το κλειδί της επιτυχούς συνεργασίας.

Οι ασφαλίσεις του κλάδου Ζωής & Υγείας έχουν έρθει όχι για να αντικαταστήσουν τη Δημόσια Ασφάλιση, αλλά για να δουλέψουν συμπληρωματικά, αν και πολλές φορές καταλήγουν να είναι ο βασικός πυλώνας ασφάλισης. Ο ασφαλιστικός πράκτορας, είτε παλιός είτε καινούργιος, καλείται να προτείνει την κατάλληλη λύση στον πελάτη του. Για αυτόν τον λόγο ο Οργανισμός συνεργάζεται σχεδόν με όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες και μία από τις υποχρεώσεις του Κλάδου είναι να προτείνει λύσεις και ιδέες από εταιρείες τις οποίες ο συνεργάτης μπορεί να μη γνωρίζει καλά ή να μην έχει έρθει σε επαφή στο παρελθόν, γεμίζοντας έτσι τη φαρέτρα των προϊόντων και αυξάνοντας την πιθανότητα εύρεσης της κατάλληλης λύσης.

Το όραμα της Sofos Insurance Agency για τον κλάδο Ζωής & Υγείας είναι η καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των συνεργατών, καθώς και η συνεχής βελτίωση. Δουλεύοντας προς αυτή την κατεύθυνση, από το Κεντρικό Γραφείο της Αθήνας και τα 21 υποκαταστήματα και γραφεία Πώλησης στην υπόλοιπη Ελλάδα, θέτουμε ως στόχο μας την αριστεία στη διαμεσολάβηση.


Ακολουθήστε την ασφαλιστική αγορά στο Google News