Άρθρα

6ωρη …πτήση για τους συνεργάτες της Eurolife ERB

Με το σύνθημα “Ανοίγουμε φτερά για το 2014”, η Eurolife ERB Ασφαλιστική πραγματοποίησε στις 29 Ιανουαρίου μία 6ωρη …πτήση με επιβάτες τους συνεργάτες της από το ελεύθερο δίκτυο.

 Το καθιερωμένο πλέον Συνέδριο για τους Συνεργάτες ξεκίνησε με χαιρετισμό από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Eurolife ERB, κ. Αλέξανδρο Σαρρηγεωργίου, ο οποίος αναφέρθηκε στο δύσκολο οικονομικό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούνται τα τελευταία χρόνια οι ασφαλιστικές εταιρείες και οι συνεργάτες τους. Όπως ανέφερε, σχετικά, οι πωλήσεις στον ασφαλιστικό τομέα μπορεί να πήγαν καλύτερα σε σχέση με άλλους τομείς της οικονομίας, ωστόσο, η μείωση του τζίρου για το 2013 υπολογίζεται στο 10%, ενώ ακόμα μεγαλύτερες ήταν οι πιέσεις που δέχτηκαν οι ισολογισμοί και τα ενεργητικά των εταιρειών. Παρ’ όλες τις δυσκολίες, όμως  οι αποζημιώσεις στους ασφαλισμένους δόθηκαν στο ακέραιο και αυτό, όπως είπε, θα πρέπει να τονίζεται με κάθε ευκαιρία, ιδιαίτερα σε συνδυασμό με τις δαπανηρές επιπτώσεις που είχε το PSI στο ενεργητικό των ασφαλιστικών εταιρειών.

Αναφερόμενος στις αλλαγές του κανονιστικού πλαισίου τόνισε ότι αυτές είναι επιβεβλημένες, καθώς θα αποκαταστήσουν την αξιοπιστία της αγοράς, ενώ μακροπρόθεσμα θα κάνουν πιο εύκολη τη δουλειά του διαμεσολαβητή, γιατί οι πελάτες τους θα αισθάνονται πιο σίγουροι. Με τις νέες ρυθμίσεις, υποστήριξε ο κ. Σαρρηγεωργίου, θα φύγουν από την αγορά αυτοί που δεν έπρεπε εξαρχής να υπάρχουν και θα ενισχυθούν οι σοβαροί επαγγελματίες. Ωστόσο, παραδέχτηκε ότι η νομοθετική χιονοστιβάδα, όπως τη χαρακτήρισε μπορεί να δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα απ’ όσα φιλοδοξεί να λύσει, γι’ αυτό χρειάζεται η συνεργασία όλων για να ξεπεραστούν.

«Οι αναταράξεις δεν θα λείψουν», είπε χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας την ανάγκη «να προσδώσουμε μεγαλύτερη αξία στη δουλειά μας και να τονίζουμε τα οφέλη της ασφάλισης».

Αναφερόμενος στη διαδρομή της Eurolife, η οποία ξεκίνησε ως μία αμιγώς εταιρεία Bancassurance, για να φτάσει σήμερα το 40% της παραγωγής της να προέρχεται από τα παραδοσιακά ασφαλιστικά δίκτυα, ο κ. Σαρρηγεωργίου έδωσε στην ουσία την εικόνα που παρουσιάζουν οι τραπεζοασφάλειες στη χώρα μας. Αναφερόμενος στα οικονομικά αποτελέσματα είπε ότι η εταιρεία πέτυχε το 2013 αύξηση παραγωγής και διατήρηση των κερδών στα επίπεδα του 2012. Γενικότερα για την οικονομία, είπε ότι η αντιστροφή του κλίματος έχει αρχίσει, ωστόσο, θα χρειαστούν χρόνια μέχρι να φτάσουμε στα επίπεδα περασμένων ετών.

Ο κ. Σαρρηγεωργίου δεν παρέλειψε να αναφερθεί στις ευκαιρίες που παρουσιάζονται για την ιδιωτική ασφάλιση, καθώς όπως ανέφερε «Το μοντέλο του κοινωνικού κράτους τελειώνει». Αν και αυτή η άποψη αντανακλά την πραγματικότητα και αποτελεί βάση για την ανάπτυξη επιχειρηματολογίας υπέρ της Ιδιωτικής ασφάλισης, γνώμη μας είναι ότι η ελληνική ασφαλιστική αγορά θα πρέπει να επιμείνει και να προβάλλει την συμπληρωματικότητα της ιδιωτικής ασφάλισης. Είναι γεγονός ότι ο κόσμος τα τελευταία χρόνια βιώνει την κατάρρευση του κοινωνικού κράτους με συναισθήματα απογοήτευσης και θυμού. Μέσα σε αυτό το κλίμα, η ιδιωτική ασφάλιση θα πρέπει να καταστεί επιλογή, με τρόπο ώστε ο πολίτης να αντιληφθεί τον πραγματικό ρόλο της ως μέρος ενός βιώσιμου συστήματος και να μην τη θεωρήσει έναν ακόμα εχθρό που βάλει ενάντια στα κεκτημένα του. Η διττή ιδιότητα του κ. Σαρρηγεωργίου,  εκείνης δηλαδή του Προέδρου της ΕΑΕΕ αλλά και του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας Eurolife ERB, προσδίδει στα λεγόμενά του αλλά και στις κρίσεις που διατυπώνουμε, ιδιαίτερη βαρύτητα.

Στη διάρκεια της …πτήσης οι συνεργάτες της Eurolife ενημερώθηκαν, με αρκετά απλό και εύληπτο τρόπο, από τον κ. Αλέξη Σερεσιώτη, Γενικό Δ/ντή Εργασιών, Τεχνολογίας και Οργάνωσης, για τις αλλαγές που φέρνουν οι πράξεις 30 και 31 της ΤτΕ για τις εταιρείες και τους διαμεσολαβητές. Μάλιστα, όπως είπε η Eurolife ήταν η 1η εταιρεία που ελέγχθηκε από την Τράπεζα της Ελλάδος στις 15 Γενάρη, προκειμένου να διαπιστωθεί πώς εφαρμόζονται οι νέες ρυθμίσεις, και αυτό που συμπέραναν οι ελεγχόμενοι είναι ότι η Αρχή αφήνει πολύ λίγα περιθώρια ελιγμών στην εφαρμογή τους.

Παίρνοντας τη σκυτάλη ο Γενικός Δ/ντής Πωλήσεων και Εκπαίδευσης, κ. Νίκος Δελένδας, αναφέρθηκε στο τι έχει κάνει μέχρι στιγμής η Eurolife, για την πιο εύκολη προσαρμογή στο νέο πλαίσιο. Όπως ανέφερε για την υποστήριξη συνεργατών η Eurolife διαθέτει στους συνεργάτες της, μέσω τη πλατφόρμας My Spot,  έντυπα αναγκών και αιτιολογημένες συμβουλές, με εγχειρίδιο χρήσης, τα οποία μπορούν αυτούσια να χρησιμοποιήσουν. Όσον αφορά τη διαχείριση των ασφαλίστρων έχει εντάξει στο σύστημά της τους εξής τρόπους είσπραξης: ταχυπληρωμή, πάγια εντολή, πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε λογαριασμό, e-banking, europhone banking, live pay, αλλά και το τυπώνω πληρώνω, το οποίο σε πρώτη φάση αφορά το αυτοκίνητο αλλά στη συνέχεια θα ενταχθούν και άλλοι retail κίνδυνοι. Σχετικά με τους μεγάλους κινδύνους η αποπληρωμή τους θα γίνεται μετά από συμφωνία με τον πελάτη, σε κάποια πλαίσια και με κάποιες προϋποθέσεις οι οποίες θα ανακοινωθούν με λεπτομέρειες αργότερα.

Ειδική αναφορά έκανε ο κ. Δελένδας στην πλατφόρμα myspot, η οποία παρέχει εκτεταμένες πληροφορίες στους συνεργάτες και συνεχώς αναβαθμίζεται κάνοντας πιο εύκολη τη δουλειά του διαμεσολαβητή. Ειδικότερα η αρίθμηση όλων των εγγράφων και αιτημάτων που απαιτεί η ΤτΕ και η οποία εξασφαλίζει τη διαφάνεια, μέσω του My Spot, είναι πιο εύκολη η πρόσβαση των διαμεσολαβούντων σε αυτά.

Κλείνοντας την ομιλία του ο κ. Δελένδας τόνισε: «κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας υποστηρίζουμε καθημερινά. Εκείνο που θέλουμε είναι θετική ανταπόκριση από τη μεριά σας».

Το συνέδριο περιελάμβανε, επίσης, ομιλίες διακεκριμένων καλεσμένων ομιλητών, όπως της ψυχολόγου κας Αγνής Μαριουδάκη, την παρουσίαση Έρευνας Ικανοποίησης Συνεργατών, που πραγματοποιήθηκε μέσα στο 2013, και βεβαίως τη βράβευση των συνεργατών που διακρίθηκαν για τις επιδόσεις τους το 2013. 

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας